Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/29702
Название: Аналіз маркетингового потенціалу супермаркетів міста Харкова
Авторы: Сендецька, Н. В.
Научный руководитель: Парцирна, Т. М.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Сендецька Н. В. Аналіз маркетингового потенціалу супермаркетів міста Харкова. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Парцирна Т. М. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 270.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29702
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_270.pdf117.86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.