Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29651
Назва: Розробка плану маркетингу для ТОВ «Фора»
Автори: Збукар, О. М.
Сендецька, Н. В.
Науковий керівник : Афанасьєва, О. П.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Збукар О. М., Сендецька Н. В. Розробка плану маркетингу для ТОВ «Фора». Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Афанасьєва О. П. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 259.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29651
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_259.pdf118.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.