Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29535
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Н. Л.-
dc.contributor.authorЄвлаш, В. В.-
dc.contributor.authorАфанасьева, О. П.-
dc.contributor.authorЖелезняк, З. В.-
dc.date.accessioned2023-04-10T11:35:05Z-
dc.date.available2023-04-10T11:35:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСавицька Н. Л., Євлаш В. В., Афанасьева О. П., Железняк З. В. Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами ха-рчового продукту як інструмент комерціалізації інновації. Комерціалізація інновацій : монографія. Суми : Триторія, 2020. С. 233-246uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-97985-4-1-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29535-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСуми : Триторіяuk_UA
dc.titleПоведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами харчового продукту як інструмент комерціалізації інноваціuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Appears in Collections:Комерціалізація інновацій, 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mon_Komerts_innovatsiy_2020_233-246.pdf2.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.