Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29535
Назва: Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами харчового продукту як інструмент комерціалізації інноваці
Автори: Савицька, Н. Л.
Євлаш, В. В.
Афанасьева, О. П.
Железняк, З. В.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Суми : Триторія
Бібліографічний опис: Савицька Н. Л., Євлаш В. В., Афанасьева О. П., Железняк З. В. Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами ха-рчового продукту як інструмент комерціалізації інновації. Комерціалізація інновацій : монографія. Суми : Триторія, 2020. С. 233-246
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29535
ISBN: 978-966-97985-4-1
Розташовується у зібраннях:Комерціалізація інновацій, 2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mon_Komerts_innovatsiy_2020_233-246.pdf2.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.