Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29535
Название: Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами харчового продукту як інструмент комерціалізації інноваці
Авторы: Савицька, Н. Л.
Євлаш, В. В.
Афанасьева, О. П.
Железняк, З. В.
Дата публикации: 2020
Издательство: Суми : Триторія
Библиографическое описание: Савицька Н. Л., Євлаш В. В., Афанасьева О. П., Железняк З. В. Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами ха-рчового продукту як інструмент комерціалізації інновації. Комерціалізація інновацій : монографія. Суми : Триторія, 2020. С. 233-246
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29535
ISBN: 978-966-97985-4-1
Располагается в коллекциях:Комерціалізація інновацій, 2020

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Mon_Komerts_innovatsiy_2020_233-246.pdf2.08 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.