Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29535
Title: Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами харчового продукту як інструмент комерціалізації інноваці
Authors: Савицька, Н. Л.
Євлаш, В. В.
Афанасьева, О. П.
Железняк, З. В.
Issue Date: 2020
Publisher: Суми : Триторія
Citation: Савицька Н. Л., Євлаш В. В., Афанасьева О. П., Железняк З. В. Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами ха-рчового продукту як інструмент комерціалізації інновації. Комерціалізація інновацій : монографія. Суми : Триторія, 2020. С. 233-246
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29535
ISBN: 978-966-97985-4-1
Appears in Collections:Комерціалізація інновацій, 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mon_Komerts_innovatsiy_2020_233-246.pdf2.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.