Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29533
Назва: Маркетингове забезпечення комерціалізації інноваційних харчових продуктів
Автори: Жегус, О. В.
Пілюгіна, І. С.
Пилипенко, В. І.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Суми : Триторія
Бібліографічний опис: Жегус О. В., Пілюгіна І. С., Пилипенко В. І. Маркетингове забезпечення комерціалізації інноваційних харчових продуктів. Комерціалізація інновацій : монографія. Суми : Триторія, 2020. С. 214-232
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29533
ISBN: 978-966-97985-4-1
Розташовується у зібраннях:Комерціалізація інновацій, 2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mon_Komerts_innovatsiy_2020_214-232.pdf1.97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.