Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29533
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖегус, О. В.-
dc.contributor.authorПілюгіна, І. С.-
dc.contributor.authorПилипенко, В. І.-
dc.date.accessioned2023-04-10T11:28:57Z-
dc.date.available2023-04-10T11:28:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЖегус О. В., Пілюгіна І. С., Пилипенко В. І. Маркетингове забезпечення комерціалізації інноваційних харчових продуктів. Комерціалізація інновацій : монографія. Суми : Триторія, 2020. С. 214-232uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-97985-4-1-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29533-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСуми : Триторіяuk_UA
dc.titleМаркетингове забезпечення комерціалізації інноваційних харчових продуктівuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Appears in Collections:Комерціалізація інновацій, 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mon_Komerts_innovatsiy_2020_214-232.pdf1.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.