Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29330
Назва: Елементи ефективної цінової стратегії підприємства
Автори: Маслова, І. С.
Науковий керівник : Смольнякова, Н. М.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Маслова І. С. Елементи ефективної цінової стратегії підприємства. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Смольнякова Н. М. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 169.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29330
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_169.pdf114.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.