Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28801
Назва: Динаміка лексичних змін у рекламному дискурсі Харкова за 20 років
Автори: Руденко, С. М.
Дата публікації: 15-тра-2019
Видавництво: Харків : ХДУХТ
Бібліографічний опис: Руденко С. М. Динаміка лексичних змін у рекламному дискурсі Харкова за 20 років. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 15 травня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. Ч. 2. С. 235-236
Серія/номер: Наукові основи гуманітарної підготовки фахівців підприємств харчових виробництв і торгівлі;Секція 15
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28801
Розташовується у зібраннях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t2_15.05.19-235-236.pdf142.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.