Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28801
Название: Динаміка лексичних змін у рекламному дискурсі Харкова за 20 років
Авторы: Руденко, С. М.
Дата публикации: 15-мая-2019
Издательство: Харків : ХДУХТ
Библиографическое описание: Руденко С. М. Динаміка лексичних змін у рекламному дискурсі Харкова за 20 років. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 15 травня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. Ч. 2. С. 235-236
Серия/номер: Наукові основи гуманітарної підготовки фахівців підприємств харчових виробництв і торгівлі;Секція 15
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28801
Располагается в коллекциях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
t2_15.05.19-235-236.pdf142.3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.