Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28801
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, С. М.-
dc.date.accessioned2023-04-01T12:07:37Z-
dc.date.available2023-04-01T12:07:37Z-
dc.date.issued2019-05-15-
dc.identifier.citationРуденко С. М. Динаміка лексичних змін у рекламному дискурсі Харкова за 20 років. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 15 травня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. Ч. 2. С. 235-236uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28801-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків : ХДУХТuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові основи гуманітарної підготовки фахівців підприємств харчових виробництв і торгівлі;Секція 15-
dc.titleДинаміка лексичних змін у рекламному дискурсі Харкова за 20 роківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t2_15.05.19-235-236.pdf142.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.