Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/28403
Назва: Модель маркетингу-мікс закладу вищої освіти
Автори: Жегус, О. В.
Мелушова, І. Ю.
Михайлова, М. В.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Жегус О. В., Мелушова І. Ю., Михайлова М. В. Модель маркетингу-мікс закладу вищої освіти. Маркетингова політика закладу вищої освіти : колективна монографія; за заг. ред. Н. Л. Савицької. Х.: ХДУХТ, 2018. С.25-31
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28403
Розташовується у зібраннях:Маркетингова політика закладу вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mon_ZVO_2018-25-31.pdf245.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.