Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28403
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖегус, О. В.-
dc.contributor.authorМелушова, І. Ю.-
dc.contributor.authorМихайлова, М. В.-
dc.date.accessioned2023-03-27T20:12:38Z-
dc.date.available2023-03-27T20:12:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЖегус О. В., Мелушова І. Ю., Михайлова М. В. Модель маркетингу-мікс закладу вищої освіти. Маркетингова політика закладу вищої освіти : колективна монографія; за заг. ред. Н. Л. Савицької. Х.: ХДУХТ, 2018. С.25-31uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28403-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleМодель маркетингу-мікс закладу вищої освітиuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Appears in Collections:Маркетингова політика закладу вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mon_ZVO_2018-25-31.pdf245.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.