Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27405
Назва: Соціальні мережі як середовище для розвитку бізнесу
Автори: Дуб, О. Я.
Науковий керівник : Вялкіна, С. П.
Кочарова, Т. Р.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Дуб О. Я. Соціальні мережі як середовище для розвитку бізнесу. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер.: Вялкіна С. П., Кочарова Т. Р. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 1. С. 439.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27405
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_1_439.pdf121.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.