Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27199
Назва: Подієвий туризм − сучасний інструмент маркетингових комунікацій
Автори: Радіонова, О. М.
Дата публікації: 15-тра-2019
Видавництво: Харків : ХДУХТ
Бібліографічний опис: Радіонова О. М. Подієвий туризм − сучасний інструмент маркетингових комунікацій. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 15 травня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. Ч. 2. С. 133-134
Серія/номер: Маркетингові проблеми та інновації в сучасних умовах господарювання;Секція 13
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27199
Розташовується у зібраннях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t2_15.05.19-133-134.pdf135.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.