Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27199
Название: Подієвий туризм − сучасний інструмент маркетингових комунікацій
Авторы: Радіонова, О. М.
Дата публикации: 15-мая-2019
Издательство: Харків : ХДУХТ
Библиографическое описание: Радіонова О. М. Подієвий туризм − сучасний інструмент маркетингових комунікацій. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 15 травня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. Ч. 2. С. 133-134
Серия/номер: Маркетингові проблеми та інновації в сучасних умовах господарювання;Секція 13
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27199
Располагается в коллекциях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
t2_15.05.19-133-134.pdf135.17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.