Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27199
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРадіонова, О. М.-
dc.date.accessioned2023-03-17T13:37:41Z-
dc.date.available2023-03-17T13:37:41Z-
dc.date.issued2019-05-15-
dc.identifier.citationРадіонова О. М. Подієвий туризм − сучасний інструмент маркетингових комунікацій. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 15 травня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. Ч. 2. С. 133-134uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27199-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків : ХДУХТuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМаркетингові проблеми та інновації в сучасних умовах господарювання;Секція 13-
dc.titleПодієвий туризм − сучасний інструмент маркетингових комунікаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t2_15.05.19-133-134.pdf135.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.