Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27199
Title: Подієвий туризм − сучасний інструмент маркетингових комунікацій
Authors: Радіонова, О. М.
Issue Date: 15-May-2019
Publisher: Харків : ХДУХТ
Citation: Радіонова О. М. Подієвий туризм − сучасний інструмент маркетингових комунікацій. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 15 травня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. Ч. 2. С. 133-134
Series/Report no.: Маркетингові проблеми та інновації в сучасних умовах господарювання;Секція 13
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27199
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t2_15.05.19-133-134.pdf135.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.