Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26564
Название: Поведінковий маркетинг в умовах формування цифрової економіки
Авторы: Савицька, Наталія Леонідівна
Ключевые слова: цифровізація;поведінка споживачів;управління клієнтським досвідом;маркетингові інновації;цифрова економіка;поведінковий маркетинг
Дата публикации: 2020
Издательство: Львів: Вид-во Львівської політехніки
Библиографическое описание: Савицька Н. Л Поведінковий маркетинг в умовах формування цифрової економіки. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: тези доп. XІІI Міжнар. наук.-практ. конф. до 75-річчя кафедри маркетингу і логістики, 22 жовтня 2020 р. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2020. С. 124-125.
Краткий осмотр (реферат): Швидкі зміни, викликані поширенням глобальних тенденцій цифровізації, інтелектуалізації та сервізації суспільного виробництва, змінили парадигму управління бізнесом, поставивши інтереси клієнта в центр формування споживчої цінності продукту. Глобальні тенденції розвитку маркетингу 2020 р. вибудовуються навколо інструментів цифровізації аналітики відстеження поведінки споживачів та управління клієнтським досвідом. Отже, ключовим стратегічним бізнесзавданням будь-якої компанії стає надання кращого клієнтського досвіду, яким людина захоче поділитися в фізичному та цифровому просторі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26564
ISBN: 978-966-941-499-1
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
savytska_povedinkovyy_marketynh_tezy_lviv_2020_124-125.pdf775.42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.