Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26564
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Наталія Леонідівна-
dc.date.accessioned2023-03-14T12:23:42Z-
dc.date.available2023-03-14T12:23:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСавицька Н. Л Поведінковий маркетинг в умовах формування цифрової економіки. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: тези доп. XІІI Міжнар. наук.-практ. конф. до 75-річчя кафедри маркетингу і логістики, 22 жовтня 2020 р. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2020. С. 124-125.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-941-499-1-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26564-
dc.description.abstractШвидкі зміни, викликані поширенням глобальних тенденцій цифровізації, інтелектуалізації та сервізації суспільного виробництва, змінили парадигму управління бізнесом, поставивши інтереси клієнта в центр формування споживчої цінності продукту. Глобальні тенденції розвитку маркетингу 2020 р. вибудовуються навколо інструментів цифровізації аналітики відстеження поведінки споживачів та управління клієнтським досвідом. Отже, ключовим стратегічним бізнесзавданням будь-якої компанії стає надання кращого клієнтського досвіду, яким людина захоче поділитися в фізичному та цифровому просторі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЛьвів: Вид-во Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectповедінка споживачівuk_UA
dc.subjectуправління клієнтським досвідомuk_UA
dc.subjectмаркетингові інноваціїuk_UA
dc.subjectцифрова економікаuk_UA
dc.subjectповедінковий маркетингuk_UA
dc.titleПоведінковий маркетинг в умовах формування цифрової економікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
savytska_povedinkovyy_marketynh_tezy_lviv_2020_124-125.pdf775.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.