Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26564
Title: Поведінковий маркетинг в умовах формування цифрової економіки
Authors: Савицька, Наталія Леонідівна
Keywords: цифровізація;поведінка споживачів;управління клієнтським досвідом;маркетингові інновації;цифрова економіка;поведінковий маркетинг
Issue Date: 2020
Publisher: Львів: Вид-во Львівської політехніки
Citation: Савицька Н. Л Поведінковий маркетинг в умовах формування цифрової економіки. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: тези доп. XІІI Міжнар. наук.-практ. конф. до 75-річчя кафедри маркетингу і логістики, 22 жовтня 2020 р. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2020. С. 124-125.
Abstract: Швидкі зміни, викликані поширенням глобальних тенденцій цифровізації, інтелектуалізації та сервізації суспільного виробництва, змінили парадигму управління бізнесом, поставивши інтереси клієнта в центр формування споживчої цінності продукту. Глобальні тенденції розвитку маркетингу 2020 р. вибудовуються навколо інструментів цифровізації аналітики відстеження поведінки споживачів та управління клієнтським досвідом. Отже, ключовим стратегічним бізнесзавданням будь-якої компанії стає надання кращого клієнтського досвіду, яким людина захоче поділитися в фізичному та цифровому просторі.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26564
ISBN: 978-966-941-499-1
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
savytska_povedinkovyy_marketynh_tezy_lviv_2020_124-125.pdf775.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.