Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26454
Назва: Проблеми розвитку роздрібної торгівлі в Росії
Інші назви: Проблемы развития розничной торговли в России
Problems of development of retail trade in Russia
Автори: Сухостав, Е. В.
Ключові слова: роздрібна торгівля;торгівля;проблеми;торгові мережі;маркетинг;категорійний менеджмент;розничная торговля;торговля;проблемы;торговые сети;маркетинг;категорийный менеджмент;retail trade;trade;problems;trade networks marketing;category management
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Сухостав Е. В. Проблемы развития розничной торговли в России. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 162 «Економічні науки». 2015. С. 264-273
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 162
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу проблем розвитку роздрібної торгівлі в Росії. На підставі вивченої літератури автором виділяються основні напрямки проблем російського рітейлу, а також їх складові, вирішення яких призведе до більш ефективного росту кожної торгової точки зокрема і галузі в цілому. У статті автор робить акцент на західний досвід розвитку роздрібної торгівлі, представляючи його, як передовий приклад в даній області. В першу чергу, приклад Заходу цікавий для галузі торгівлі в Росії в сфері маркетингу, де за допомогою технологій бенчмаркінгу можливе досягнення нового якісного рівня.
Статья посвящена анализу проблем развития розничной торговли в России. На основании изученной литературы автором выделяются основные направления проблем российского ритейла, а также их составляющие, решение которых приведет к более эффективному росту каждой торговой точки в частности и отрасли в целом. В статье автор делает акцент на западный опыт развития розничной торговли, представляя его, как передовой пример в данной области. В первую очередь, пример Запада интересен для отрасли торговли в России в сфере маркетинга, где с помощью технологий бенчмаркинга возможно достижение нового качественного уровня
This article analyzes the problems of development of retail trade in Russia. Based on the study of literature the author highlights the main problems of the Russian retail areas, as well as their components, the solution of which will lead to more efficient growth of each outlet in particular and the industry as a whole. The author focuses on the experience of Western retailers, presenting it as a good example in this area. First of all, the example of the West interesting for industry trade in Russia in the field of marketing, where with the help of technology benchmarking is possible to achieve a new qualitative level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26454
Розташовується у зібраннях:Випуск 162: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
162_2015_36.pdf538.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.