Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26454
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСухостав, Е. В.-
dc.date.accessioned2023-03-13T20:06:12Z-
dc.date.available2023-03-13T20:06:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСухостав Е. В. Проблемы развития розничной торговли в России. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 162 «Економічні науки». 2015. С. 264-273uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26454-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу проблем розвитку роздрібної торгівлі в Росії. На підставі вивченої літератури автором виділяються основні напрямки проблем російського рітейлу, а також їх складові, вирішення яких призведе до більш ефективного росту кожної торгової точки зокрема і галузі в цілому. У статті автор робить акцент на західний досвід розвитку роздрібної торгівлі, представляючи його, як передовий приклад в даній області. В першу чергу, приклад Заходу цікавий для галузі торгівлі в Росії в сфері маркетингу, де за допомогою технологій бенчмаркінгу можливе досягнення нового якісного рівня.uk_UA
dc.description.abstractСтатья посвящена анализу проблем развития розничной торговли в России. На основании изученной литературы автором выделяются основные направления проблем российского ритейла, а также их составляющие, решение которых приведет к более эффективному росту каждой торговой точки в частности и отрасли в целом. В статье автор делает акцент на западный опыт развития розничной торговли, представляя его, как передовой пример в данной области. В первую очередь, пример Запада интересен для отрасли торговли в России в сфере маркетинга, где с помощью технологий бенчмаркинга возможно достижение нового качественного уровняuk_UA
dc.description.abstractThis article analyzes the problems of development of retail trade in Russia. Based on the study of literature the author highlights the main problems of the Russian retail areas, as well as their components, the solution of which will lead to more efficient growth of each outlet in particular and the industry as a whole. The author focuses on the experience of Western retailers, presenting it as a good example in this area. First of all, the example of the West interesting for industry trade in Russia in the field of marketing, where with the help of technology benchmarking is possible to achieve a new qualitative level.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 162-
dc.subjectроздрібна торгівляuk_UA
dc.subjectторгівляuk_UA
dc.subjectпроблемиuk_UA
dc.subjectторгові мережіuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectкатегорійний менеджментuk_UA
dc.subjectрозничная торговляuk_UA
dc.subjectторговляuk_UA
dc.subjectпроблемыuk_UA
dc.subjectторговые сетиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectкатегорийный менеджментuk_UA
dc.subjectretail tradeuk_UA
dc.subjecttradeuk_UA
dc.subjectproblemsuk_UA
dc.subjecttrade networks marketinguk_UA
dc.subjectcategory managementuk_UA
dc.titleПроблеми розвитку роздрібної торгівлі в Росіїuk_UA
dc.title.alternativeПроблемы развития розничной торговли в Россииuk_UA
dc.title.alternativeProblems of development of retail trade in Russiauk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 162: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
162_2015_36.pdf538.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.