Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25251
Назва: Управління асортиментною політикою торговельних підприємств
Автори: Ткаченко, О.П.
Дериземля, В.В.
Ключові слова: асортиментна політика;торговельні підприємства;управління;assortment policy;trade enterprises;management;ассортиментная политика;торговые предприятия;управление
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Ткаченко О.П., Дериземля В.В. Управління асортиментною політикою торговельних підприємств. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.2. С. 218-226.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання управління асортиментною політикою торговельних підприємств з урахуванням маркетингових підходів.
The questions range management policy, commercial enterprises on the basis of marketing approaches.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25251
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (9) Ч2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_1(2)__33.pdf877.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.