Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25251
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкаченко, О.П.-
dc.contributor.authorДериземля, В.В.-
dc.date.accessioned2023-03-06T10:33:51Z-
dc.date.available2023-03-06T10:33:51Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationТкаченко О.П., Дериземля В.В. Управління асортиментною політикою торговельних підприємств. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.2. С. 218-226.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25251-
dc.description.abstractРозглянуто питання управління асортиментною політикою торговельних підприємств з урахуванням маркетингових підходів.uk_UA
dc.description.abstractThe questions range management policy, commercial enterprises on the basis of marketing approaches.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectасортиментна політикаuk_UA
dc.subjectторговельні підприємстваuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectassortment policyuk_UA
dc.subjecttrade enterprisesuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectассортиментная политикаuk_UA
dc.subjectторговые предприятияuk_UA
dc.subjectуправлениеuk_UA
dc.titleУправління асортиментною політикою торговельних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (9) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_1(2)__33.pdf877.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.