Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25251
Название: Управління асортиментною політикою торговельних підприємств
Авторы: Ткаченко, О.П.
Дериземля, В.В.
Ключевые слова: асортиментна політика;торговельні підприємства;управління;assortment policy;trade enterprises;management;ассортиментная политика;торговые предприятия;управление
Дата публикации: 2009
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Ткаченко О.П., Дериземля В.В. Управління асортиментною політикою торговельних підприємств. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.2. С. 218-226.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто питання управління асортиментною політикою торговельних підприємств з урахуванням маркетингових підходів.
The questions range management policy, commercial enterprises on the basis of marketing approaches.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25251
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (9) Ч2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2009_1(2)__33.pdf877.89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.