Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25103
Назва: Формування асортиментної політики підприємства філія «Сумський молочний завод» дочірнє підприємство «Аромат»
Автори: Толстокор, М.
Науковий керівник : Лишенко, М. О.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Толстокор М. Формування асортиментної політики підприємства філія «Сумський молочний завод» дочірнє підприємство «Аромат». Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; наук. кер. Лишенко М. О. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 243-245.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25103
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-86.pdf181.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.