Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25103
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЛишенко, М. О.-
dc.contributor.authorТолстокор, М.-
dc.date.accessioned2023-03-03T14:19:11Z-
dc.date.available2023-03-03T14:19:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТолстокор М. Формування асортиментної політики підприємства філія «Сумський молочний завод» дочірнє підприємство «Аромат». Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; наук. кер. Лишенко М. О. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 243-245.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25103-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleФормування асортиментної політики підприємства філія «Сумський молочний завод» дочірнє підприємство «Аромат»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-86.pdf181.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.