Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25092
Title: Ключові методи маркетингових досліджень
Authors: Семеренеко, Р. А.
metadata.dc.contributor.advisor: Квятко, Т. М.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Семеренко Р. А. Ключові методи маркетингових досліджень. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; наук. кер. Квятко Т. М. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 219-220.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25092
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-77.pdf177.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.