Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/25092
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКвятко, Т. М.-
dc.contributor.authorСемеренеко, Р. А.-
dc.date.accessioned2023-03-03T13:48:52Z-
dc.date.available2023-03-03T13:48:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСемеренко Р. А. Ключові методи маркетингових досліджень. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; наук. кер. Квятко Т. М. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 219-220.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25092-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleКлючові методи маркетингових дослідженьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-77.pdf177.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.