Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25092
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКвятко, Т. М.-
dc.contributor.authorСемеренеко, Р. А.-
dc.date.accessioned2023-03-03T13:48:52Z-
dc.date.available2023-03-03T13:48:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСемеренко Р. А. Ключові методи маркетингових досліджень. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; наук. кер. Квятко Т. М. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 219-220.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25092-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleКлючові методи маркетингових дослідженьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-77.pdf177.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.