Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25087
Назва: Лояльные потребители: роль и влияние на развитие компании
Автори: Русанова, Я. І.
Науковий керівник : Квятко, Т. М.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Русанова Я. І. Лояльные потребители: роль и влияние на развитие компании. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; науч. рук. Квятко Т. М. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 207-208.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25087
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-72.pdf175.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.