Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25087
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКвятко, Т. М.-
dc.contributor.authorРусанова, Я. І.-
dc.date.accessioned2023-03-03T13:25:20Z-
dc.date.available2023-03-03T13:25:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРусанова Я. І. Лояльные потребители: роль и влияние на развитие компании. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; науч. рук. Квятко Т. М. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 207-208.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25087-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleЛояльные потребители: роль и влияние на развитие компанииuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-72.pdf175.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.