Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25007
Назва: Сутність маркетингової концепції управління товарною політикою підприємства
Автори: Заїка, С. О.
Кускова, С. В.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Заїка С. О., Кускова С. В. Сутність маркетингової концепції управління товарною політикою підприємства. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 95-96.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25007
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-33.pdf175.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.