Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/25007
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаїка, С. О.-
dc.contributor.authorКускова, С. В.-
dc.date.accessioned2023-03-03T09:20:55Z-
dc.date.available2023-03-03T09:20:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗаїка С. О., Кускова С. В. Сутність маркетингової концепції управління товарною політикою підприємства. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 95-96.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25007-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleСутність маркетингової концепції управління товарною політикою підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-33.pdf175.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.