Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25007
Title: Сутність маркетингової концепції управління товарною політикою підприємства
Authors: Заїка, С. О.
Кускова, С. В.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Заїка С. О., Кускова С. В. Сутність маркетингової концепції управління товарною політикою підприємства. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 95-96.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25007
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-33.pdf175.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.