Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24984
Назва: Сучасні підходи до визначення сутності поняття «конкурентна перевага підприємства ресторанного бізнесу»
Автори: Ткачова, С.С.
Ключові слова: «конкурентна перевага підприємства ресторанного бізнесу»;сутність поняття;«competitive advantage of a restaurant business enterprise»;the essence of the concept;«конкурентное преимущество предприятия ресторанного бизнеса»;сущность понятия
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Ткачова С.С. Сучасні підходи до визначення сутності поняття «конкурентна перевага підприємства ресторанного бізнесу». Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.2. С. 196-204.
Короткий огляд (реферат): Досліджено сутність поняття «конкурентна перевага» за науковими підходами закордонних ї вітчизняних авторів. Запропоновано авторську редакцію поняття «конкурентна перевага підприємства ресторанного бізнесу» на підставі поєднання основних характеристик компаративного, ресурсного та ціннісно-компетентнісного підходів.
The essence of concept “competitive advantage” has been investigated by scientific approaches of foreign and native authors. The author's release of concept “competitive advantage of enterprises of restaurant business” is offered on the basis of the main descriptions of comparative, resource, valuable and competent approaches.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24984
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (9) Ч2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_1(2)__30.pdf958.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.