Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24978
Назва: Оцінка ефективності реклами у ресторанному господарстві
Автори: Карсекін, В.І.
Воробйова, Н.П.
Ключові слова: реклама;ресторанне господарство;оцінка;ефективність;advertising;restaurant business;rating;efficiency;реклама;ресторанное хозяйство;оценка;эффективность
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Карсекін В.І., Воробйова Н.П. Оцінка ефективності реклами у ресторанному господарстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.2. С. 180-189.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто підходи до оцінки ефективності реклами, які існують сьогодні в практиці рекламного менеджменту. Охарактеризовано особливості оцінки економічної та комунікативної ефективності реклами, а також методи визначення зазначених складових ефективності рекламних заходів. Наведено підхід до оцінки ефективності реклами у ресторанному господарстві з позиції короткотермінового, середньотермінового та довготермінового ефекту рекламування.
Going is considered near the estimation of efficiency advertising, existing today in practice of publicity management. The feature of estimation of economic and communicative efficiency of advertising, and also methods of determination of the noted making efficiency of promotional purposes, is described. Going near the estimation of advertising efficiency is resulted in a restaurant economy from position of short-term, medium-term and long-term effect of advertising.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24978
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (9) Ч2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_1(2)__28.pdf1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.