Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24978
Название: Оцінка ефективності реклами у ресторанному господарстві
Авторы: Карсекін, В.І.
Воробйова, Н.П.
Ключевые слова: реклама;ресторанне господарство;оцінка;ефективність;advertising;restaurant business;rating;efficiency;реклама;ресторанное хозяйство;оценка;эффективность
Дата публикации: 2009
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Карсекін В.І., Воробйова Н.П. Оцінка ефективності реклами у ресторанному господарстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.2. С. 180-189.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто підходи до оцінки ефективності реклами, які існують сьогодні в практиці рекламного менеджменту. Охарактеризовано особливості оцінки економічної та комунікативної ефективності реклами, а також методи визначення зазначених складових ефективності рекламних заходів. Наведено підхід до оцінки ефективності реклами у ресторанному господарстві з позиції короткотермінового, середньотермінового та довготермінового ефекту рекламування.
Going is considered near the estimation of efficiency advertising, existing today in practice of publicity management. The feature of estimation of economic and communicative efficiency of advertising, and also methods of determination of the noted making efficiency of promotional purposes, is described. Going near the estimation of advertising efficiency is resulted in a restaurant economy from position of short-term, medium-term and long-term effect of advertising.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24978
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (9) Ч2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2009_1(2)__28.pdf1.11 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.