Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24978
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарсекін, В.І.-
dc.contributor.authorВоробйова, Н.П.-
dc.date.accessioned2023-03-02T21:20:30Z-
dc.date.available2023-03-02T21:20:30Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКарсекін В.І., Воробйова Н.П. Оцінка ефективності реклами у ресторанному господарстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.2. С. 180-189.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24978-
dc.description.abstractРозглянуто підходи до оцінки ефективності реклами, які існують сьогодні в практиці рекламного менеджменту. Охарактеризовано особливості оцінки економічної та комунікативної ефективності реклами, а також методи визначення зазначених складових ефективності рекламних заходів. Наведено підхід до оцінки ефективності реклами у ресторанному господарстві з позиції короткотермінового, середньотермінового та довготермінового ефекту рекламування.uk_UA
dc.description.abstractGoing is considered near the estimation of efficiency advertising, existing today in practice of publicity management. The feature of estimation of economic and communicative efficiency of advertising, and also methods of determination of the noted making efficiency of promotional purposes, is described. Going near the estimation of advertising efficiency is resulted in a restaurant economy from position of short-term, medium-term and long-term effect of advertising.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectресторанне господарствоuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectratinguk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectресторанное хозяйствоuk_UA
dc.subjectоценкаuk_UA
dc.subjectэффективностьuk_UA
dc.titleОцінка ефективності реклами у ресторанному господарствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (9) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_1(2)__28.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.