Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24978
Title: Оцінка ефективності реклами у ресторанному господарстві
Authors: Карсекін, В.І.
Воробйова, Н.П.
Keywords: реклама;ресторанне господарство;оцінка;ефективність;advertising;restaurant business;rating;efficiency;реклама;ресторанное хозяйство;оценка;эффективность
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Карсекін В.І., Воробйова Н.П. Оцінка ефективності реклами у ресторанному господарстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.2. С. 180-189.
Abstract: Розглянуто підходи до оцінки ефективності реклами, які існують сьогодні в практиці рекламного менеджменту. Охарактеризовано особливості оцінки економічної та комунікативної ефективності реклами, а також методи визначення зазначених складових ефективності рекламних заходів. Наведено підхід до оцінки ефективності реклами у ресторанному господарстві з позиції короткотермінового, середньотермінового та довготермінового ефекту рекламування.
Going is considered near the estimation of efficiency advertising, existing today in practice of publicity management. The feature of estimation of economic and communicative efficiency of advertising, and also methods of determination of the noted making efficiency of promotional purposes, is described. Going near the estimation of advertising efficiency is resulted in a restaurant economy from position of short-term, medium-term and long-term effect of advertising.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24978
Appears in Collections:Випуск 1 (9) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_1(2)__28.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.