Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24915
Назва: Стратегічний та діджитал-маркетинг в діяльності інтегрованих аграрних формувань України
Автори: Ларіна, Я. С.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Ларіна Я. С. Стратегічний та діджитал-маркетинг в діяльності інтегрованих аграрних формувань України. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 17-19.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24915
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-7.pdf190 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.