Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24915
Title: Стратегічний та діджитал-маркетинг в діяльності інтегрованих аграрних формувань України
Authors: Ларіна, Я. С.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Ларіна Я. С. Стратегічний та діджитал-маркетинг в діяльності інтегрованих аграрних формувань України. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 17-19.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24915
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-7.pdf190 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.