Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24859
Назва: Цінові фактори при управлінні потенціалом маркетингової діяльності товаровиробників
Автори: Липовий, Д. В.
Науковий керівник : Мандич, О. В.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Липовий Д. В. Цінові фактори при управлінні потенціалом маркетингової діяльності товаровиробників. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту, 8-9 листопада 2018 р.; наук. кер. Мандич О. В. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 285-287.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24859
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2018_101.pdf191.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.