Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24859
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМандич, О. В.-
dc.contributor.authorЛиповий, Д. В.-
dc.date.accessioned2023-03-02T09:50:52Z-
dc.date.available2023-03-02T09:50:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛиповий Д. В. Цінові фактори при управлінні потенціалом маркетингової діяльності товаровиробників. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту, 8-9 листопада 2018 р.; наук. кер. Мандич О. В. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 285-287.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24859-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleЦінові фактори при управлінні потенціалом маркетингової діяльності товаровиробниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2018_101.pdf191.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.