Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24859
Название: Цінові фактори при управлінні потенціалом маркетингової діяльності товаровиробників
Авторы: Липовий, Д. В.
Научный руководитель: Мандич, О. В.
Дата публикации: 2018
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Липовий Д. В. Цінові фактори при управлінні потенціалом маркетингової діяльності товаровиробників. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту, 8-9 листопада 2018 р.; наук. кер. Мандич О. В. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 285-287.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24859
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2018_101.pdf191.45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.