Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24568
Назва: Рекламний креатив
Автори: Савицька, Наталія Леонідівна
Прядко, Ольга Миколаївна
Михайлова, Марія Володимирівна
Ключові слова: слоган;реклама;креатив;фоносемантика
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Рекламний креатив: опорний конспект лекцій для студентів спеціальності 8.03050701 „Маркетинг”, денної та заочної форм навчання: укл. Н. Л.Савицька, О. М.Прядко, М. В.Михайлова. Харків: ХДУХТ, 2015. 97 с.
Короткий огляд (реферат): Процес рекламної творчості має часто технологічний характер. Тому що рекламна творчість - це не креатив ради креатива, як у мистецтві, а креатив заради продажу. Виходячи з цього, продукт на виході повинен відповідати деяким вимогам, без яких сили продажу у реклами не буде. Всі вимоги, які повинні бути пред'явлені рекламним константам, надані у відповідних розділах конспекту лекцій: рекламне ім'я, текст, слоган, образ, композиція.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24568
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KL_reklamnyy kreatyv_OKL_15.pdf767.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.