Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/24568
Название: Рекламний креатив
Авторы: Савицька, Наталія Леонідівна
Прядко, Ольга Миколаївна
Михайлова, Марія Володимирівна
Ключевые слова: слоган;реклама;креатив;фоносемантика
Дата публикации: 2015
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Рекламний креатив: опорний конспект лекцій для студентів спеціальності 8.03050701 „Маркетинг”, денної та заочної форм навчання: укл. Н. Л.Савицька, О. М.Прядко, М. В.Михайлова. Харків: ХДУХТ, 2015. 97 с.
Краткий осмотр (реферат): Процес рекламної творчості має часто технологічний характер. Тому що рекламна творчість - це не креатив ради креатива, як у мистецтві, а креатив заради продажу. Виходячи з цього, продукт на виході повинен відповідати деяким вимогам, без яких сили продажу у реклами не буде. Всі вимоги, які повинні бути пред'явлені рекламним константам, надані у відповідних розділах конспекту лекцій: рекламне ім'я, текст, слоган, образ, композиція.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24568
Располагается в коллекциях:Курси лекцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
KL_reklamnyy kreatyv_OKL_15.pdf767.26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.