Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/24568
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Наталія Леонідівна-
dc.contributor.authorПрядко, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorМихайлова, Марія Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-02-28T19:14:44Z-
dc.date.available2023-02-28T19:14:44Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРекламний креатив: опорний конспект лекцій для студентів спеціальності 8.03050701 „Маркетинг”, денної та заочної форм навчання: укл. Н. Л.Савицька, О. М.Прядко, М. В.Михайлова. Харків: ХДУХТ, 2015. 97 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24568-
dc.description.abstractПроцес рекламної творчості має часто технологічний характер. Тому що рекламна творчість - це не креатив ради креатива, як у мистецтві, а креатив заради продажу. Виходячи з цього, продукт на виході повинен відповідати деяким вимогам, без яких сили продажу у реклами не буде. Всі вимоги, які повинні бути пред'явлені рекламним константам, надані у відповідних розділах конспекту лекцій: рекламне ім'я, текст, слоган, образ, композиція.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.subjectслоганuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectкреативuk_UA
dc.subjectфоносемантикаuk_UA
dc.titleРекламний креативuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Курси лекцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KL_reklamnyy kreatyv_OKL_15.pdf767.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.