Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/24566
Назва: Маркетинговий аналіз
Автори: Афанасьєва, Оксана Пилипівна
Ключові слова: маркетинговий аналіз;маркетинг;мікросередовище;макросередовище;аналіз діяльності підприємств;індивідуальна робота
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Маркетинговий аналіз: методичні вказівки до індивідуальної роботи "Маркетинговий аналіз діяльності підприємства на ринку" для студентів напряму підготовки 7.05170101 "Харчові технології та інженерія" всіх форм навчання; уклад. О. П. Афанасьєва; Харк. держ. ун-т харч. та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2015. 17 c.
Короткий огляд (реферат): Методичны рекомендації на допомогу студентам по засвоєнню дисципліни "Маркетинговий аналіз". Індивідуальна робота студентів охоплює усі ключові теми курсу "Маркетинговий аналіз" і проводиться з метою закріплення отриманих знань та виявлення розуміння студентами пройденого матеріалу; оволодіння навичками проведення маркетингового аналізу. Індивідуальне завдання є підсумковою самостійною роботою студента, що передбачає використання отриманих знань та навиків під час лекційного та практичного курсів з "Маркетингового аналізу".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24566
Розташовується у зібраннях:Методичні вказівки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MV_Market_analiz_diyal_nist _15.pdf815.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.